:)

Ponoć nic nie robię......

niedziela, 25 lutego 2018

Zabawa w kartkowanie vol. 2

Tym razem zdecydowanie dłużej mi zeszło z kolejną karteczką w zabawie U Uli Chyba polubię mapki :) Na lutową karteczkę Ula zaproponowała taką mapkę
Dość dosłownie ją potraktowałam.
I będę mało skromna, ale....... podoba mi się. I tym razem nie poradziłam sobie z wymyśleniem kartki wg. tej mapki na Wielkanoc. Ta gwiazda trochę mi nie pasuje. Wiem, wiem..... mogę zmienić na jajko, ale dla mnie to już nie będzie to. Albo.... jeszcze pomyślę :) A teraz czeka mnie nadrabianie zaległości w oglądaniu blogów innych uczestniczek zabawy. Bo nie chciałam wcześniej zaglądać coby mieć własny pomysł na kartkę :)

14 komentarzy:

  1. Urocza i bardzo zimowa :)
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Możesz być dumna z tej kartki - wyszła super! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest Twoja kartka, naprawdę możesz być z niej dumna.
    Serdeczności zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, bardzo Wam dziękuję za tak mile słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a na kiermasz w zadrożu dla mnie coś już jest????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie wierzę .... kogo moje oczy widzą .....
      Nie, nie ma jeszcze nic namacalnego.... wizja się rozwija :)

      Usuń